Ontevreden?
Bent u ontevreden over uw behandeling of rekening ? Wij stellen het op prijs als jij dit kenbaar maakt aan ons. Wij willen graag met elkaar in gesprek gaan om tot een oplossing te komen. Hieronder vind je alle stappen voor jouw klacht.
Dit is wat je kunt doen.
Stap 1: Ga in gesprek met je tandarts
Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven waarover u ontevreden bent. Zodoende kan uw behandelaar u uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor ons belangrijk om te weten dat u een probleem heeft. We streven ernaar om dit samen op te lossen. Uw kunt het klachtenformulier invullen. Noteer duidelijk je naam, geboortedatum en reden of u kunt het kenbaar maken door te mailen naar info@tandarts-west.nl.
Stap 2: Neem contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
Het TIP is een initiatief van de KNMT en is er om patiënten van onafhankelijke informatie te voorzien over de mondzorg. Naast het geven van informatie kan de TIP-medewerker met je meedenken hoe je het beste met je tandarts in gesprek kunt gaan wanneer je ontevreden bent. DeTIP-medewerker checkt ook voor jou of de tandarts(praktijk) of orthodontist is aangesloten bij de KNMT
Stap 3: Klacht indienen
Is het met de informatie van het Tandheelkundig Informatie Punt niet gelukt om zelf afspraken voor een oplossing te maken met je tandarts? Dan kun je een aanvraag voor klachtbemiddeling indienen bij de KNMT Klachtenservice. Nadat je klachtbemiddeling hebt aangevraagd, neemt een klachtenfunctionaris contact met zowel jou als je zorgaanbieder/tandarts op.
Klachten formulier
Algemenen informatie
+31 010 846 6539
info@tandarts-west.nl
Grote Visserijstraat 35, 3026 CB Rotterdam
Kies voor je tanden.
Wij zijn een moderne tandartspraktijk in Rotterdam West. Bij Tandarts West sta jij centraal.
Telefoonnummer
E-mailadres
Adres
3026 CB Rotterdam